hjälp hjälp.....

Det är dags för den internationella sjöräddningssignalen. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till med den här rackaren; den är klar men det KÄNNS inte som det är det.
Så nu tänker jag såhär; om den är klar, snälla säg "oh vad bra att den är klar, seså släpp den nu och börja på nåt nytt." och om det är något som skär i ögonen och behöver läggas till säg: "näää vet du vad, sånt här halvfärdigt trams kan man ju inte lägga ut på internet vettja! usch och tvi! Gör något åt det illa kvickt!"

Altså: här är den nuvarande versionen av "Den Lilla Sjöjungfrun"


Kommentarer
Postat av: Mimi

Jag tycker verkligen inte att du behöver fixa något mer :). Den är skitsnygg som den ser ut nu, jue! Seså, släpp den nu och börja på något nytt ;).



Puss på nosen

2009-10-03 @ 17:31:20
Postat av: Hannah

en vacker sjöjungfru som ser väldigt lockande ut, men under ytan väntar en stor fet farlig firre. Något som skulle kunna komplementera bilden och ge ännu mer sagovärde till det skulle vara att adda en person som hon lockar till sig, preferably en Man i en båt/liknande som blir dragen till hennes yttre skönhet - ovetandes om att han kommer bli fiskmat ...

2009-10-05 @ 12:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0