Praktik!

Jajamänsan, ångesten lättar över fridhemsgatan. Tio minuter efter jag skickat mna prover till Effektfabriken i Norrköping så ringde de upp och meddelade mig om att jag mer än gärna fick komma dit för praktiken i januari. Lycka!

Utöver det har jag spenderat en underbar helg i ett annat Fridhem tillsammans med kära Vilska.
Mysigt, inspirerande och alldeles, alldeles underbart. Lite plats för att andas och samla kraft. Nu väntar stockholm härnäst, och tösabiten Nina. Det känns så skönt att kunna se fram emot det utan att känna praktikpaniken flåsa mig i nacken. Dekadens och delirium här kommer jag!
Allra närmast på tur blir dock lite avslappning och försköning med Allra Käraste Syster. Usch vad jag längtar tills fredag!

På tal om delirium så har jag alldeles precis nu avslutat "rödluvan och vargen"! Duktig emelie, klapp på huvudet.
Skåden och förnöjs eller förtvivla, vilket som passar dagens tema:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0