hang in there..I'll be back.

Ja, jag vet att jag varit tämligan frånvarande gällande min nyupptagna blogg-hobby. Usch usch fy fy. "So much to do so little time" för att citera en vän. Faktum är att jag precis funderade på att ge upp hela blogg-idén för bara någon dag sedan, fram tills jag såg vad Underbara Vilska hade skrivit i sin...
Damn you woman.
Det verkar som hennes uppenbart ondskefulla plan att motivera mig har gått i lås. Imorgon när man käsra sambo åker tillbaka till lumpen efter helgpermissionen, och jag åter sitter ensam med min tekanna i lägenheten, ska jag därför sätta mig och skriva en ordentlig uppdatering.

Amanda you sneaky...sneakerperson.

Over and out. For now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0