Sagostund har guld i mund.

Ok, just nu är det altså en hel del som pågår. Ångesten ligger tät i luften, liksom ångorna från smörfrabriken. Så bara för att spä på eländet lite grann har jag påbörjat ytterligare ett sidoprojekt! (smart emelie, smart...)
Bilden nedan med prinsessan och grodprinsen var det (kombinerat med ett osunt sagointresse) som triggade igång tanken på att göra lite egna tolkningar av klassiska sagor.



Hittills har jag gjort en del fulskisser som nog inte lämpar sig så väl för att visas, utan mer fungerar som minnesanteckningar för mig själv. Men jag har påbörjat en renare skiss av Lilla Rödluvan, och jag tänkte att det alltid kan vara kul o se lite work in progress. Så här är den:



Stay tuned for more of the madness! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0