Game props

Blurg, har precis blivit klar med veckans concept-uppgift. Hade väl gärna velat lägga liiiiiiite mer tid på den än två kvällar, men det är uppoffringarna man får göra när man ska iväg och roa sig på kvällarna.
Hursomhelst skulle vi göra en prop till spelidén vi arbetar runt, baserat på moodboards vi fick knåpa ihop förra veckan. Nu vet inte ni hur min moodboard ser ut, och inte vad spelet handlar om, så det kanske är lite svårt att sätta sig in i det hela.
Men nu är det så att klockan är kvart över ett på natten och jag gich upp kvart i sex i morse, så några utläggningar om detta kan man ju titta i månen efter. Jag kan väl säga så mycket att jag gett mig in på att försöka skapa en sammanhängande, futuristisk, Art Deco-stil som genomgående tema.

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0