Tillbaka i bloggträsket

Jag hade nästan glömt det här lilla bloggprojektet, men efter nya påtryckningar av nära och kära så är det bäst jag rycker huvudet ur sanden och fortsätter vad jag påbörjat.
Imorgon börar skolan igen, efter ett alltför kort men innehållsrikt sommarlov. Jag har inte fått så mycket gjort som jag hade velat; resor, sommmarjobb och kära återföreningar har tagit sin beskärda del av vad tid jag hade att tillgå, men jag tror det var precis vad jag behövde för att ladda batterierna lite.
Hursomhelst är det dags att lägga upp lite bilder! Tjoho!


Kommentarer
Postat av: sister!

Mer bilder tack! GÄrna lite gamla alster för att "bring back those sweeeet memories"

2009-08-29 @ 17:58:06
Postat av: stormhatt

gamla alster? vilka menar du då? Puss!

2009-08-29 @ 22:52:06
URL: http://stormhatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0