Goddag mina damer och herrar: en liten introduktion till mitt bloggande.

Ahem...

En blogg.
Jag trodde aldrig denna dag skulle komma. "Nej, det händer inte mig." har tidigare varit min paroll gällande detta nutidsfenomen. Länge har jag ansett att bloggen är en hemorrojd i it-teknikens binära rektum, men nu har jag altså krupit till korset och ger den ett försök.
Förhoppningsvis kommer jag lyckas styra undan personliga vardagstrivialiteter härifrån, och kommer koncentrera mig på olika former av skapande; en kategori för mitt personliga "konstskapande" vilket innefattar bläck, blyerts, akryl och numera photoshop, och en för min pågående utbildning inom grafisk design. (vilken innefattar 3d-modellering, animering, concept art etc.) Eftersom nämnda utbildning sker i en liten håla vid namn karlshamn så är möjligheterna till givande utbyten med nya bekantskaper tämligen begränsad, så ett nytt forum för detta känns välkommet. Om inte annat så hoppas jag att någon finner det givande eller roande att bara läsa vad jag skriver om.

Det ska sägas att jag oftast inte är så vansinnigt formell som det här första inlägget får mig att låta, men det är lika bra att börja på topp. Det här kommer INTE bli någon redovisning över hur full jag blev i lördags eller hur någon kille i idol är sååå jävla söööt asså, och jag bara måste skaffa ett skittrendigt fodral till min Ipod så jag kan skaka rumpan till Lady GaGas senaste. Inte heller vilka trender vi kan se inom vårens kläder och accesoarer.
Så. Nu har vi klargjort den en gång för alla. Ni kanske anar ett drag av cynism? Det lär återkomma.

Take care sweethearts. Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0